Genel soru

Yurtiçi Kargoyu nasıl şikayet edebilirim?

admin

Çağrı Merkezi (444 99 99) Yurtiçi Kargo.

Yurtiçi Kargo nereye şikayet edilir?

Bu kapsamda “www.yurticikargo.com” adresinde iletişim formunu doldurarak öneri, şikayet, bilgi isteği ve teşekkürlerinizi iletmeniz durumunda “Ad-Soyad, T.C.

Kargo şirketini kime şikayet edebilirim?

Kargo, karayolu yolcu bileti veya yük taşımacılığı sorunları veya kuralları için KTY ye bakılması gerekmektedir. Yani kargo gönderileriyle ilgili yaşanılan sorunlarda KTK / KTY bakılmalıdır ve şikayet mercii Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığıdır.

Yurtiçi Kargo Genel Müdürü kim?

Yurtiçi Kargo'nun yeni Genel Müdürü Fatih Önyol oldu. Fatih Önyol şirketin yeni genel müdürü oldu. Uludağ Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümü'nden mezun olan Fatih Önyol, profesyonel iş yaşantısına 2003 yılında Arıkanlı Holding Taşıma Grubu şirketlerinden Yurtiçi Kargo'da müfettiş olarak başladı.

Yurtiçi Kargo evde bulamazsa arar mı?

Eğer görevlimiz, alıcının adresinde kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve gönderiyi şubeye geri getirir. Bu durumda gönderinin alıcı ya da alıcının yetkili kıldığı kişi tarafından 3 gün içerisinde söz konusu şubeden alınması gerekmektedir.

Yurtiçi Kargo şubede kaç gün bekler?

Alıcıya ulaşamadığımız durumlarda, kargolarınız; teslimat şubesine geliş tarihinden itibaren 3 gün süreyle şubede bekletilmektedir. Alıcının talebi olmadığı takdirde göndericiye kargosu, 3 gün sonunda iade edilmektedir.