Genel soru

Trendyol nasıl iletişim?

admin

Cumartesi günleri 10: 00-24: 00 ve pazar günleri 10: 00-17: 00 arasında hizmet vermektedir. Doğrudan Trendyol çağrı merkezine bağlanmak için 0 212 331 02 00'ı arayabilirsiniz. İletişim kurmadan önce yaşadığınız sorunlar ile ilgili olarak Sıkça Sorulan Sorular bölümünü inceleyebilirsiniz.2 Apr 2020

Trendyol müşteri hizmetleri 7 24 mü?

Çağrı Merkezimiz hafta içi ve hafta sonu 08:30-24:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Trendyol müşteri temsilcisi nasıl bağlanır?

Peki Trendyol müşteri hizmetlerine direkt bağlanmak için ne yapmak gerekiyor? Trendyol müşteri hizmetlerine ulaşmak için iletişim numarası 0212 331 0 200. Bu numaralar üzerinden soru ve taleplerinizi iletebilirsiniz.

Trendyol canlı destek nerede?

Eğer siparişiniz 'Siparişiniz Alındı' ya da 'Tedarik Aşamasında' statüsünde ise Hesabım>Sipariş Detayı>Sipariş Adresimi Güncelle alanından yapabilirsiniz. Ya da 'Hesabım' bölümünde 'Yardım' sekmesinde yer alan 'Canlı Yardıma Bağlan' butonundan bize ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.

Trendyol nasıl mesaj atılır?

Mesajı gör butonuna tıkladığınızda konuşma sipariş detaylarını ve karşılıklı yazışmayı gösterir şekilde açılır. Cevabınızı «Mesajınızı yazınız» alanına yazarak müşteriye iletebilirsiniz. Hazır cevaplarınız bu alanda da görüntülenecektir. Eski mesajlarınız da bu konuşmada korunmuş olacaktır.

Trendyol un sahibi kim?

Dünyanın lider e-ticaret gruplarından Alibaba Group, 2018'de Trendyol'a ortak oldu. Alibaba yatırımı ile Türkiye'den çıkan ilk unicorn olduğu yorumları yapıldı. Alibaba 728 milyon dolar yatırım yapmıştır. Günümüzde Trendyol'un ana hissedarı Alibaba'dır.