Genel soru

Trendyol asistan ne işe yarar?

admin

Trendyol Asistan temelde state machine mimarisi üzerine kurulmuş, kullanıcıların Müşteri Temsilcisine bağlanmadan sorunlarının çözümlerini bulabilmesi amacıyla tasarlanmış bir uygulama.Jun 22, 2020

Trendyol canlı asistan nedir?

Trendyol Asistan kanalı üzerinden tüm konu başlıklarında chat yöntemiyle canlı destek alabilirsiniz. Burada belirteceğiniz konu için doğru ya da doğruya en yakın başlığı seçmeniz en hızlı şekilde sorununuzu çözmenizi sağlayacaktır. NOT: Bu sayfadaki içerikler Trendyol satıcılarını yönlendirme amacıyla hazırlanmıştır.

Trendyol canlı desteğe nasıl bağlanılır?

Trendyol müşteri hizmetlerine çağrı merkezi numarasından belirtilen saatlerde ulaşabilirsiniz. Trendyol müşteri hizmetlerine direk bağlanmak için 0212 331 0 200 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

Trendyol asistan nasıl kullanılır?

Trendyol uygulaması üzerinde 'Trendyol Asistan' üzerine tıklayarak, sorununuz olan seçeneğe tıklayarak kolaylık ile sorununuzu çözebilirsiniz. Orada yoksa 'Canlı Destek' alabilirsiniz. Ya da 'Yardım' butonunu kullanarak oradaki birkaç soru işinizi görüyor ise hızlı şekilde bilgi alabilirsiniz.

Trendyol Canlı Yardım nasıl kullanılır?

Eğer siparişiniz 'Siparişiniz Alındı' ya da 'Tedarik Aşamasında' statüsünde ise Hesabım>Sipariş Detayı>Sipariş Adresimi Güncelle alanından yapabilirsiniz. Ya da 'Hesabım' bölümünde 'Yardım' sekmesinde yer alan 'Canlı Yardıma Bağlan' butonundan bize ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.

Trendyol canlı yardım kaça kadar açık?

Çağrı Merkezimiz hafta içi ve hafta sonu 08:30-24:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.