Stradivarius internetten alınan ürün mağazadan değişir mi?
Stradivarius online alınan ürün mağazadan değişir mi?
Müşteri, herhangi bir ürünü, iade etmek istediği ürün grubunun aynısına sahip olan, ürünü aldığınız ülkedeki herhangi bir STRADIVARIUS mağazasına iade edebilir.
Mağazadan alınan ürün internetten değişir mi?
İnternet mağazamızdan aldığınız ürünlerin değişimini, 30 gün içerisinde faturası veya sevk irsaliyesi ile fatura tutarı üzerinden mağazalarımızdan yapabilirsiniz (İnternet Mağazamız'da değişim yapılamamaktadır).
Stradivarius marka hangi ülkenin?
Stradivarius, 1994 yılında Barselona, İspanya'da yenilikçi bir konsept ile bir aile şirketi olarak kuruldu. 1999 yılında Inditex Grubuna katılan Stradivarius'un 53 ülkede toplam 842 mağazası bulunmaktadır.
Stradivarius hangi alışveriş merkezlerinde?
Stradivarius AVM Mağazaları
Akasya Acıbadem Avm | 2. Kat | 0216 510 40 05 |
---|---|---|
Cevahir İstanbul Avm /Shopping Mall | 4. Kat | 0212 380 05 32 |
Emaar Avm /Shopping Mall | 3. Kat | 0216 504 56 62 |
Espark Avm | 1. Kat | 0222 333 09 59 |
Forum Bornova | Zemin | 0232 374 46 44 |
Waikiki internetten alınan ürün mağazadan değişir mi?
Kanunen mağazalardan satılan ürünlerde eğer bir üretim hatası bulunmuyorsa (ayıplı mal değilse) değişim/iade zorunlu değildir. Buna rağmen, LC Waikiki mağazalarımızda 30 güne kadar fiş veya fatura ibrazı ile kullanılmamış ve deformasyona uğramamış ürünlerde değişim/iade konusunda destek olmaktayız.