Genel soru

Ford Courier baskı balata bittiği nasıl anlaşılır?

admin

Debriyaj pedalını yavaşça bırakın. Motor devri düşüyor ve araç stop etme eğilimine giriyor ve stop ediyorsa, kavrama (baskıbalata) sağlamdır. Eğer ayak debriyajdan çekilirken motor devri düşmüyor, araç stop etme eğilimi göstermiyorsa, baskı balata kaçırıyor demektir.Nov 6, 2019

Dizel araç baskı balata bittiği nasıl anlaşılır?

Debriyajın Bittiği Anlamak İçin İpucu!

  1. El frenini çekin.
  2. Vitesi 1'e alıp arabayı kaldırmaya çalışın.
  3. Motorun devri bitiyor ama hala stop etmiyorsa büyük ihtimalle debriyaj baskı balatası bitmiştir.

Ford Courier baskı balata kaç km değişir?

Durduk yere zamanla işlevini yitiren bir parça değildir. Ancak standart fabrikasyon verilerde 4 yıl 60 bin km de bir defa baskı balata seti değişimi servisler tarafından tavsiye edilmektedir. 60 bin km yi daha da aşağı çekebildikleri gibi, 200 bin km ye kadar gidebilen baskı balatalarda söz konusudur.

Passat baskı balata kaç binde değişir?

Aracın kullanım alanına ve süresine göre değişmekle birlikte debriyaj balatası ve baskı sistemi ortalama 80.000 kilometrede değiştirilmelidir.

Debriyaj balatası yolda bırakır mı?

Balata tamamen bitince ne olur ? Aracın balatası bitmiş ise araç hiç ummadık bir yerde yolda bırakır. Ya da akşam park edilip bırakılır sabah bulunduğu yerden hareket etmez. Araç vitese takılsa bile debriyaj tamamen bırakıldığında bile araç olduğu yerden hareket edemez.

Baskı balata kaça değişir?

Araca ve motor tipine göre değişmekle birlikte baskı balata setleri ortalama 1000 TL gibi bir fiyata sahiptir. Baskı diski, debriyaj balatası ve bilyası ile birlikte set olarak satılan ürün, bilyasız alındığında ücreti 700 liralara kadar düşmektedir. Ortalama debriyaj seti değişim işçiliği ise 300-400 TL aralığında.